marți, 25 mai 2010

Cursuri de atras bărbaţi bogaţi

    
        Am citit recent în ziar că în Rusia există nişte cur(s)uri pentru a pune mână pe bărbaţi cu bani. Problema rusoaicelor este că majoritatea oamenilor cu influenţă sunt în închisoare. Curios din fire, am încercat să-mi schiţez un soi de curs: cam ce-ar vrea un bărbat cu bani şi ce ar trebui să ştie orice fătucă care vrea să pună mâna pe un bişniţar. 
      În primul rând, sâni, mulţi sâni, aşa de mulţi sâni încât să se înece. Pardon, am zis sâni? Nu, silicoane. Deci, ca să fie mai simplu spus, orice bărbat vrea sâni, iar cel care spune că nu vrea asta, minte! Am văzut tot felul de băieţi „poetici“ care caută Luceafărul într-o femeie, care vor să se lase prădaţi de stele şi de ape furibunde: Nu, dacă vrei să pui mâna pe un bărbat cu bani, trebuie să ai silicoane. Neapărat! E foarte interesant, în Rusia, bogaţii primesc scrisori de „dragoste“. Probabil că în România primesc cântări în piaţă. Dar, să revenim! După ce am rezolvat problema sânilor, adică a fizicului în general, căci totul se reduce la sâni, vom fi nevoiţi să trecem la pasul următor. Subiecte de discuţie. Când te vei plimba cu el de braţ sau în maşină, vei spune despre lucrurile din jurul tău că sunt foarte interesante, vei aprecia pragmatic cât costă o clădire, cât costă locul în care te duci; practic, tot ce vei spune va trebui să aibă legătură cu banii. Atenţie! Nu ai voie să dai citate din Cioran, deprimă şi îl poate face pe chiabur să-şi ia zilele. Nu vrem asta, nu? 
       Va mai trebui să fii mereu strident fardată, foarte mult, enorm, exagerat, aşa de mult încât să nu te mai recunoşti. Cuvintele sau sintagmele folosite, în general, vor fi: „E bine, Te iubesc, Îmi place lanţul tău, Crezi că este bine să ridic capul?, Ar fi mai uşor dacă eu aş face totul?, Eu nu am soare, tu eşti!“ După ce am rezolvat problema vocabularului, trebuie să ne îndreptăm asupra vestimentaţiei. Orice fată care vrea să fie nevastă de borfaş trebuie să se îmbrace succint, eventual să fie pură ca Eva. Discuţiile despre viaţă se vor reduce la money channel şi dacă bursa va stagna sau va creşte. O să trebuiască să-i fii alături mereu, căci un bărbăt cu bani şi în clipele cele mai grele va dori să-i fii aproape, inclusiv atunci când te înşală cu prietena ta cea mai bună care, şi ea, la fel ca şi tine, nu se diferenţiază în niciun fel. De fapt, dragele mele, problema este că această şcoală vă învaţă să găsiţi nişte soţi, dar nu vă scuteşte de concurenţă, chit că prin concurenţă nu înţelegem nimic nou. 

Melodia vine la pachet.

28 de comentarii:

Chip de lut spunea...

Lucurile par simple: un bisturiu, un rol, o viață; și este; în definitiv, mai și doarme chiaburul! Și atunci îți vezi de ale tale, nu? Dacă poți...

Deviînd de la subiect, nu cam așa fac și cei care-și spun că pot urma nu știu ce facultate pentru că este de viitor (cei care chiar au o înclinație pentru mai multe specializări sînt, se-nțelege, excluși) și una, mai pe urmă, pentru delectare?

Tot așa, un 'boiar' pentru viitor și un 'șerb' pentru tine...

Fericiți cei săraci cu duhul...căci a lor va fi împărăția financiară...Sau e nevoie de un coeficient de inteligență ridicat pentru a absolvi cu brio această școală (disertația constînd în măritiș???)?

Cînd voi găsi un medic să-mi extirpe jumătate din materia cenușie, mă voi gîndi serios la 'cursul de atras bărbați bogați'.

'Is there a doctor in the house?' ar striga acum un britanic binevoitor.

Și chiar nu-l pot cita pe Cioran?
: D

Îm fine, nici prin facultăți, nici prin mulțimi nu prea poți (cu altă ocazie despre opinia publică despre Cioran...)

George Colang spunea...

Chip de lut: Oare cum o fi lucrarea de licenta? Ce este existenta la Heidegger? :)))

Chip de lut spunea...

Ce zici de 'utilizarea argumentului ad misericordiam? Îl recomand pe Walton...

George Colang spunea...

Chip de lut: Cuvantul este complicat in romana, dar sa faci alte minunatii...

Unknown spunea...

degeaba are bani..daca nu exista atractie, iubire...isi irosesc viata aiurea fetele de genu asta..

Herta Lucescu spunea...

Mda, ce-i drept...

Bine că mai există şi oameni normali, că ăştia chiar nu sunt bine la cap.

CC Power spunea...

in 2 cuvinte totul se rezuma la PR

Gaby3a spunea...

e ciudat cum accepta omul sa se umileasca pentru bani.cand ajungi sa faci o chestie de genu asta uiti sa fii om..adica..come on!si o papusa sta cu boticu rosu tuguiat zambeste mereu si cel mai bine..tace!amintiti-va ce iubita era barbie;)

Gaby3a spunea...

apropo merge ca uns:D

Unknown spunea...

:))
Eu,mai sper ca sunt si barbati poetici si instariti.

George Colang spunea...

kid4ever@ Asa o fi...



Herta@ De ce nu ar fi? Oamenii stiu ce vor! :)))

George Colang spunea...

CC Power@ Normal :)

George Colang spunea...

Gaby@ De Ken, nu? :))) Lumea perfecta:)))

George Colang spunea...

Anyss@ Dar, de ce nu incerci sa speri ca nu o sa ai nevoie de cineva "instarit"?

Ana spunea...

oricine ar putea spune ca daca ai bani ai tot ce iti doresti...si totusi...avind bani dar neavind parte de iubire,afectiune realizezi ca de fapt nu ai nimic...

Sonya spunea...

m-a amuzat postarea ta, dar ai dreptate.....oricum eu sper sa intalnesc un brabat care sa ma aprecipeze pe mine pt ceea ce sunt, nu pt ce vrea el sa fiu:)

si saracele fete cu cilicoane, cred k au gasit paradisul, dar de fapt nu l-au gasit

Interzisa. spunea...

Poate unor fete chiar le place sa fie materialiste, nu te-ai gandit? Adica... in ziua de azi, iubirea e cam... invizibila. Si cred ca orice om doreste sa aibe bani, depinde cum alege sa-i obtina.

Dreamer spunea...

Oare orice barbat vrea doar sani?Asta sa fie totul?
Dupa descriere imi pare ca barbatii sunt niste naivi. Daca stii sa le dai ceea ce cer, poti face ce vrei cu ei.
E un fel de cerere-oferta. Fiecare cauta ceea ce-si doreste.

George Colang spunea...

Maemi@ Dragostea vine mancand. :))

George Colang spunea...

Sonya: Si pe mine m a amuzat, asta era ideea:)))

George Colang spunea...

Intre bine si rau@ Eu doar am descris ceva, nu am criticat nimic, fiecare face ce stie mai bine, nu am nimic cu fetele materialiste, cu nimeni, e doar faina ideea ca exista un curs pe tema asta:)

George Colang spunea...

Dreamer@ asa e. nu exista barbat care sa nu fie pradat de o femeie! Ti-ai ales bine numele de ''dreamer'', ar trebui sa te lovesti putin de lume.

Bloody Mary spunea...

Crezi ca dansa ar avea sanse?

http://www.220.ro/funny/Sparge-Obiecte-Cu-Sanii/cy2vvkRVfc/

Dreamer spunea...

Curiozitatea ma indeamna sa intreb: oare cum ar arata un curs de atras femei sarace?

George Colang spunea...

Dreamer@ ti se pare ca eu stiu?

Kiwi spunea...

Tare:)) oare cand o sa se deschida prima scoala de genul la noi?

Ana Maria T. spunea...

e clar nu o sa pun niciodata mana pe un bogatas..ma multumesc cu un coate goale:))

George Colang spunea...

kiwi@ la noi nu este nevoie, exista instinctual o atractie sau o nevoie care le face pe fete sa se descurce...