sâmbătă, 9 octombrie 2010

Este timpul să vii acasă

    

   Orice aş face, oricum m-aş purta sau minţi, tot la tine ajung, la parfumul tău, la zâmbetul tău nemuritor. Eşti zeiţa mea ce are colţi şi gură ruptă din rai, eşti deşert şi vin, adevăr şi minciună. M-am gândit să fug de tine, aşa că am început să ascult dincolo de haos, am încercat să mă îmbăt cu nevinovăţia raţiunii mele. Dar – cum era chestia aia? – „Inima are raţiuni pe care raţiunea nu le cunoaşte“ - evident, toţi cretinii ăştia de vin cu răspunsuri stupide, cu ochelari şi păr prelins pe cei doi neuroni, toţi indivizii ăştia plini de raţional, avizi de iluzia şi triumful raţiunii morbide, pun pariu că nu au atins un sân sau au iubit vreo fată, poate vreun pom, de asta îmi place să-i numesc „(pom) -o- fili“, premisa iubitorilor de planetă, şi nu de oameni, de parcă planeta se murdăreşte singură, se scuipă singură la gunoi. Vezi? Dacă ar învăţa să iubească oameni, raţionaliştii ar învăţa să nu mai arunce cu hârtii pe jos, ar învăţa să fie modeşti şi curaţi tot timpul, ar începe cu ei, eventual ar învăţa să se spele pe ei, şi pe urmă ajungem şi la Planetă! Dar, stai aşa, că nu am terminat, eram doar ironic, nu am nimic cu bieţii saprofagi, am ceva cu tine, cu zâmbetul tău himeric şi plin de angoasă. Am ceva cu tăria ta şi joaca asta plină de întâmplare. Eu fug de tine prin tine! 

16 comentarii:

Pifuneata spunea...

Sa-ti mai spun cat de mult mi-a placut?

"Orice aş face, oricum m-aş purta sau minţi, tot la tine ajung, la parfumul tău, la zâmbetul tău nemuritor."

O seara frumoasa!

Toteu spunea...

"Eu fug de tine prin tine! "
rar observa oamenii asta.
:)

Carmen spunea...

ce frumos ai scris...

Sorina spunea...

Imi place pledoaria ta pentru iubire. "Eu fug de tine prin tine!". Misto :-)
Sa ai bafta de ea!

Spirit Nocturn spunea...

Hmmm...nu am mai de trecut de ceva vreme pe aici!Arată superb acum blogul! :D
Ai un premiu la mine pe blog! :)
http://spiritnocturn.wordpress.com/2010/10/09/739/

George Colang spunea...

Pifuneata@ Ai putea sa mi spui si ca nu ti place, nu ma supar! :)

George Colang spunea...

Toteu@ Nu observam multe, dar asta?

George Colang spunea...

Carmen@ Si am fost mai mult ironic...de multe ori viata este ironica in sine, nu?

George Colang spunea...

Sorina@ Nu stiu daca este tocmai o pledoarie, este mai mult un tipat...

Pifuneata spunea...

Tipat? Hmmm...Sa inteleg ca ti-ai dori asta!:d

fly2sky spunea...

"am încercat să mă îmbăt cu nevinovăţia raţiunii mele" - frumos spus. Mi-s dragi oamenii care au curajul sa simta. :)

fly2sky spunea...

...sau mai bine zis sa recunoasca ceea ce simt..

Ibi Marosi spunea...

Din câte îmi dau seama eşti un tip sentimental...romantic.
Chiar îmi place blog-ul tău!
Felicitări.

George Colang spunea...

fly2sky@ A recunoaste nu inseamna neaparat iubire, poate sa fie un truc, insa de multe ori nu este...

George Colang spunea...

Ibi Opriş @ Multumesc mult! Te mai astept aici:)

N. spunea...

Să fi așteptînd 'pom-o-filii' ca Daphne să-și recapete forma umană?

Atîta doar, după descrierea ta, Daphne nu poate decît să cheme nimicirea totală spre a scăpa de o îmbrățișare și mai groaznică (după ce abia scăpase de Apollo...) :))

Hm...și iată cum natura se revoltă și-și caută sfîrșitul spre a scăpa de...cei care se presupune că o vor salva! :)) Salvatorii călăi! :))