duminică, 17 octombrie 2010

Despre ziua de naştere

   

      Unul dintre elementele care duc la preamărirea omului stă şi se găseşte în sărbătorirea zilei de naştere. Unul dintre multele elemente care fac din noi nişte exegeţi ai egoismului stă ascuns în orice pată de sărbătoare funestă cu privire la o dată anume. De ce m-aş simţi bine într-o zi anume? De ce ar trebui să fie ceva special în faptul că m-am născut? De ce trebuie să sărbătorim că trece ceasul? E chiar aşa de important să ne măgulim ego-ul? Să ne spunem că, orice ar fi, avem şi noi o zi a noastră, numai a noastră! Cât egoism şi mizerie, să răpim timpul, să-l seducem cu nevoile noastre efemere şi dătătoare de sihăstrie. Dacă chiar vrem să sărbătorim, de ce să nu învăţăm să ne iubim în fiecare zi, să ne răsfăţăm cu mizerii factuale şi concrete, să lăsăm dracului totul şi să trăim cu adevărat? Citeşte mai mult...

9 comentarii:

Pifuneata spunea...

Sa stii ca si eu ma simt cateodata ciudat, cand de ziua mea toata lumea ma felicita sau imi ureaza vb frumoase...Hmm...Urari, vorbe bune pot sa ne spuna si in celelalte zile din an, nu? Oricum gestul in sine, este frumos...Intr-adevar ne maguleste ego-ul...

George Colang spunea...

Pifuneata@ Eu nu suport zilele de nastere. Chiar nu au sens...

Unknown spunea...

Mami zice că în fiecare zi este ziua mea, iar timpul este o convenţie a oamenilor....aşa că şi ziua mea este o convenţie! Este frumos să primeştic adouri oricând!

Bill Carson spunea...

Legal.

George Colang spunea...

Andra Sara Otilia@ Mama ta spune foarte bine:)

George Colang spunea...

Bill Carson@ Nu era penal?

La Rose Jaune spunea...

intotdeauna ziua de nastere am simtit-o ca pe o povara...

George Colang spunea...

la rose jaune@ Asta pentru ca ne dam seama ca nu putem duce mai mult, ca suntem slabi si nu Zei.

vidya spunea...

fiecare zi de nastere ne aminteste ca suntem din ce in ce mai aproape de momentul mortii, prin urmare felicitarile si cadourile primite cu ocazia acestei zile TRISTE mi se par un gest absurd.