marți, 19 octombrie 2010

Câteodată

    Câteodată îţi vine să te cerţi mai mult ca pe oricare altul. Îţi vine să spinteci orice rămăşiţă virgină din tine. Câteodată, când te uiţi în oglindă, realizezi că, de fapt, tu nu eşti acolo, că imaginea din faţa ta ascunde un actor ce ţine să te mintă în fiecare zi cu tot felul de probleme şi iluzii. Câteodată trebuie să simţim ploaia, orice-am face, în orice tip de situaţie, înger sau demon, trebuie să răspundem pentru lacrimile noastre. Câteodată, chiar dacă nu ne place, trebuie să acceptăm că, dacă iubim, asta nu înseamnă că vom primi un răspuns pe măsură, că persoana din inima noastră, cu ochi şi buze de cristal se poate metamorfoza în cea mai mare himeră, în cel mai sărac om. Câteodată, chiar dacă plouă, simţim nevoia de o plimbare printre lacrimi, printre miile de stele, dătătoare de şanse şi de negoţ; în ele ne vom alina şi ne vom alinta într-un final. Cu toate astea, nu înseamnă că trebuie să ne dăm bătuţi, nu înseamnă că ni s-au înecat toate corăbiile, poate că apele s-au înnegrit, dar asta nu înseamnă mare lucru dacă ştim cum să ne purtăm, ştim şi cum să ne prefacem în săpun şi ape line, avide şi înhămate cu patos şi foc! Câteodată cuvintele nu mai au sens, nici logica nu are sens, nici absurdul nu mai capătă culoare, poate sunetele şi veninul din tine, urma cu care ai fost şantajat de persoana iubită, frunza cu care ai fost adormit de oceane. 

19 comentarii:

. spunea...

cateodata vrem sa facem multe :P...imi place ce ai scris ..parca ai vrea sa stergi ceva din sufletul tau ....

Cosmin Piticu` spunea...

Câteodată... Așa e cum spui.. Dar suntem oare de condamnat pentru că ne întoarcem totuși la ceva ce ne-a făcut cu adevărat fericiți?

George Colang spunea...

Iulia@ Nu stiu daca am sters ceva sau nu, important este ca am asezat pe hartie. Multumesc. Te mai astept pe aici! :)

George Colang spunea...

Cosmin@ Nu este nimic de condamnat in viata omului. Cea mai mare abureala sta infipta aici, in ideea de judecator si condamnare. Daca am inceta sa mai aratam cu degetul, sa fim avocatii lui Dumnezeu si oricarui alt zeu, am invat sa traim cu adevarat in lumea reala.

silvia spunea...

Doar cateodata >:D< Sensibil post :)

George Colang spunea...

SIlvia@ Fata de altele, nu? :)

Bucatariadincarti spunea...

Cateodata prindem aripi si zburam deasupra prezentului..doar cateodata

Leonesse spunea...

Cand vei intalni trecutul,prezentul si viitorul ca un intreg in viata ta atunci vei descoperi si dragostea....

Bubu spunea...

Îmi place mult blogul tău şi îl citesc în mod constant... simt în post-urile tale o revoltă interioară, s-ar putea să mă înşel...

Vocea-de-departe spunea...

Şi alteori, de cele mai multe ori, suntem toate acestea la un loc. Se cheamă viaţă. Iar iluzia condamnării unor segmente din ea e o greşeală. Nu poţi condamna umbra că există raportată la lumină.

George Colang spunea...

Iulia@ Asa e:)

George Colang spunea...

Leonesse@ Punctul de convergenta este tocmai prezentul...sunt in noi ..orice am face...

George Colang spunea...

Bubu@ Este o revolta:) Te mai astept pe blogul meu:)

George Colang spunea...

Vocea-de-departe@ Asta zic si eu, nu condamn nimic, este normal sa fie asa:)

Cosmin Piticu` spunea...

Bravo... Mi-a plăcut ideea cu judecătorul și condamnatul. Ceva atât de evident dar totuși atât de integrat în societatea actuală încât nici nu îi mai dăm importanță..

Leonesse spunea...

Offshore nu la asta m-am referit,ceea ce cauti tu ...eu am...intr-o zi trecutul iti va vorbi si atunci iti vei da seama...dar asta numai daca ai rabdare si credinta...problema se pune daca atunci cand vei gasi ceea ce cauti :vei alege calea grea sau pe cea usoara?:)

George Colang spunea...

Cosmin@ Multam:)


Leonesse@ Ramane de vazut...cum o sa fie si ce o sa fie:)

Leonesse spunea...

Offshore ,imi esti drag...inca ceva...alege cu inima si nu te grabi...:)

Admin spunea...

Cortina se va lasa pentru toti actorii...din pacate...
Cateodata trebuie sa ne amintim ca avem de jucat un rol!