vineri, 4 iunie 2010

Cine strigă? Iubeşte-mă!?

      
           Era o melodie care spunea că toţi avem nevoie de cineva pentru a iubi. Logic, ca să ţii un coş de mere în mână, trebuie să ai un coş de mere. Dar, oare nu este trist să culegem roadele unei idei răsuflate? Să ne propunem, chiar şi inconştient, că există un-cineva fără de care va fiind totul mai trist? Nu zic că nu suntem slabi, suntem chiar fără de suflet dacă stăm să ne gândim că nimic nu ne aţâţă mai mult decât ideea supremă de iubire. Şi, uite aşa, culegem, ne lăsăm duşi de val şi ţipăm. Să fie, oare, egoismul din noi aşa de mare încât să nu ne mai lăsăm cuprinşi de această teamă? Deşi sună sinistru, iubirea nu este decât un scut aşezat împotriva morţii. Nu avem alte arme, nu avem nimic care să ne scutească de lemn şi de pământ. Oricum, din frică de moarte avem, cam tot ceea ce avem, de la mesaje obscure, la trăiri aşa zise autentice şi îngeraşi pe stele. Nu cred că o să caut niciodată o persoană constipată, genul de om profilactic, cel care sughiţă de fiecare dată când vorbeşte. Nu avem nevoie de ghete ca să mergem prin apă, pur şi simplu o facem, ne lăsăm duşi de ispita care ne arată că suntem inutili în dansul ce este pricinuit de moarte. Aşa că, poftă bună, coliva se serveşte cu frişcă, şi niciodată cu salivă. 

Offshore ascultă: 

14 comentarii:

silvia spunea...

Poate ca asa e natura umana creata, sa spere mereu la o iubire suprema. Dar lasa-ma sa-ti spun ca iubirea suprema te lasa fara vlaga si resursele necesare pentru a respira, pentru o buna perioada de vreme. Suntem slabi doar pentru ca suntem oameni, desi negam conceptul respectiv. Cred ca e mai dureros si trist sa existe cineva cu adevarat si sa stii ca fara persoana respectiva viata va fi mult mai grea decat sa traiesti cu o iluzie :) Mai bine ne aruncam in valuri si traim in stilul nostru, decat sa nu avem curajul sa cunoastem diferite gandiri umane.

p.s: nu stiu cum faceti voi, banatenii, dar se pare ca aveti ceva aparte; un soi de mister imbinat cu inteligenta si sarm. Am zis asta pentru ca am vazut scris la tine Caras-Severin si tocmai ce am incheiat o relatie cu un om de acolo. Scuze pentru off-topic, dar nu m-am putut abtine:P

George Colang spunea...

unde scrie Caras Severin? Ar trebui sa scrie Bucuresti. nu sunt banatean:)

silvia spunea...

Pai scria undeva in dreapta, la un moment dat. Imi cer scuze pentru gafa facuta :) Sper ca nu te-am iritat:)

Gaby3a spunea...

sunt de acord cu silvia.oamnenii au avut mereu nevoie de iubire,de cineva care sa-i ridice atunci cand cad,de cineva cu care sa rada si sa planga,de cineva care sa le spuna ceea ce trebuie atunci cand trebuie.si nu suntem slabi,suntem oameni.simtim.si asta ne face viata mai frumoasa..

George Colang spunea...

silvia@ nu a scris niciodata asa ceva. poate inconstient ti ai asumat tu asta. nu sunt ''iritat'', numai ca eram curios de unde ti a venit ideea. eu stiu ca sunt ''un minunat'', asta ca tot imi spun asa ca sunt mandru, dar totusi...:))

George Colang spunea...

Gaby@ omul slab nu este rau, este pur si simplu...

QED spunea...

Ma alatur comunitatii (marete, de altfel) care nu crede in iubire sau ca ea este mototrul a ceva in viata noastra. Se traieste confortabil (poate chiar mai confortabil) si fara iubire, nume dat unui sentiment neverosimil. Mai bine stam deoparte de tot ce ne face viata mai anevoioasa si sa ne avantam doar pentru lucruri care conteaza. Sa lasam iubirea pentru caini! :) Ah, ce-mi place si mi-a venit acum, pe moment. Eu sunt puternica pt ca nu iubesc, desi sunt om (culmea!). Deci, Offshore, mie-mi place articolasul..., e in genul sictirist care-mi place. :)

George Colang spunea...

qed@ si mai sunt vreo 7 articole scrise in genul asta, chiar mai sictirist, unde o sa fiu destul de arogant, asta ca tot imi spuneau unii pe aici, barem sa fie intemeiat, nu?

silvia spunea...

:)) hai ca mi-a placut raspunsul:)) "minunatule" :))

George Colang spunea...

silvia@ gresit. fermecatorule! :)))

silvia spunea...

:)) Maktub :))

New Sensations spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andrei Colonescu spunea...

teoretic daca stai sa te gandesti, orice servim- servim cu saliva :P ...

Oricum ar fi, ca sa fii fericit trebuie sa fii putin indiferent. Daca trebuie sa ignoram realitatea pentru a fi fericiti, eu unul consider ca nu e un lucru atat de rau.

Georgia spunea...

Avem nevoie de iubire pentru ca am fost creati din iubire, cu iubire. Daca iubirea este doar un scut in fata mortii asa cum spui, un scut ce ar trebui dat la o parte pentru ca altfel suntem niste lasi, ce ne mai ramane? Traim ca sa murim? Prefer sa cred ca traim ca sa iubim: oameni, carti, idealuri, sau insasi iubirea.