luni, 5 aprilie 2010

Poetica vizuală


  

Găseşti o poezie aici.
  

Mai multe poze aici.
Copyrighted by Ioana Paul.

33 de comentarii:

adizzy spunea...

m-a fascinat ultima poza...play with fire

robert spunea...

Dacă pozele și ordinea în care sunt puse vor să spună ceva ... e bine, cred că ar necesita si o explicație. Pentru ca nu am ințeles despre ce este vorba. :(

George Colang spunea...

robert@ nu este nimic ascuns, doar niste poze foarte frumoase:)

Deepak Acharya spunea...

I liked the first image very much :)

Interzisa. spunea...

Nice... :)

George Colang spunea...

Intre bine si rau@ ca tot vorbim de poze, cand vad poza ta, ma "apuca" inghetul :)

Unknown spunea...

superbe pozele :)

Interzisa. spunea...

Pai la mine e tot iarna... Primavara va fii cand la tine va fi vara. Sunt in urma cu un anotimp :D. Hai la imbulgareala....

George Colang spunea...

intre bine si rau@ cum la tine e alt anotimp?

Interzisa. spunea...

Pai bine... mi-a cam inghetat sufletul,defapt ce a mai ramas din el, de aceea tind sa cred ca sunt in plina iarna... :(

George Colang spunea...

intre bine si rau@ lasa ca se dezgheata:)

Interzisa. spunea...

Nu vreau, ca pe urma va fii inundatie...mai bine asa... :) Al tau suflet in ce stare e???

Interzisa. spunea...

Nu vreau, ca pe urma va fii inundatie...mai bine asa... :) Al tau suflet in ce stare e???

George Colang spunea...

intre bine si rau@ asta incercam sa ti spun - poetica sufletului este mereu contradictorie, fie ca vrem sau nu vrem.

Interzisa. spunea...

:) De ce ai evitat raspunsul?... repet : Sufletul tau in ce stare se afla? Fi scurt si la subiect :D

miss O spunea...

:)
si pe mn m`a prins odata ploaia in piscina...si pe bune ca e foarte frumos ..dn pacate insa nu am facut niciodata baie in Dunare..mi`ar placea

Septembrie spunea...

Poza cu fulgerul mi-a plăcut cel mai mult..Cât despre suflet, puff...sunt multe de spus :)

miss O spunea...

intr`adevar nu se compara piscina cu Dunarea sau marea...dar macar e ceva acolo..decat deloc :))
o sa trec pe lista mea de `to do`
sa fac baie in mare cand ploua..i`ll let you knw cand se va intampla asta haha

hapiness spunea...

Desi cam tarziu, abia acum am aflat "cand este o femeie frumoasa". Din articolul tau. Stiu ca nu are legatura cu pozele, desi ai si o poza cu o femeie frumoasa, dar m-a surprins placut.

zâna spunea...

placut surprinsa sa mai descopar la tine si calitatea de artist-fotograf :) fascinant!

George Colang spunea...

Zana@ pozele nu sunt facute de mine. rolul meu a fost doar acela de a alege ce poze sa fie publicate pe blog. Am si eu poze....postate...cele de la Casa Poporului.

George Colang spunea...

Simplu@ ma bucur sa aud acest lucru:)

angela tocilă spunea...

superbe fotografii.

pLicuriciMic spunea...

ms frumos tuturor ... fac si eu ce pot mai bine ... :)

Anonim spunea...

Wow! Cea cu cerul e minunata! Daca am privi mai des la cer, nici nu ar mai trebui sa mergem prin muzee pentru opere de arta... :)

George Colang spunea...

aproapealb@ si pe mine ma fascineaza pozele cu cerul:)

Anonim spunea...

Sunt poze facute de tine? Btw, cea cu cerul e bestiala si imi place mult si cea cu spicul de grau!

George Colang spunea...

Robb@ nu sunt facute de mine. Da click pe linkul respectiv,si o sa gasesti si autorul.

booknerdcafe spunea...

o fotografie este intotdeauna un roman fara cuvinte...

rafael spunea...

ti-am copiat o poza de p blogul tau,sper sa fie fara suparare.

pLicuriciMic spunea...

cerul e cel mai frumos...mereu e altul si totushi acelashi...mereu te fashcineaza...orice culoare sau forma ar lua :)

Andrada spunea...

Absolut superb:)

DMC spunea...

poti sa te uiti la aceste fotografii...ore intregi..si sa transcezi in ce lume vrei...Sunt absolut spectaculoase:)