marți, 20 aprilie 2010

Cum ajunge lumea pe blog? (part 2)


   Spuneam, în primul articol, pe tema celor care îmi vizitează blogul, că o să ţin o mică evidenţă a tuturor frazelor de căutare. Este interesant să vedem cum ajunge lumea pe blog şi ce preocupări au cei care vizitează bloguri în general. Firmele de marketing primesc bani pentru o schiţă a cititorului de blog. Eu voi face o schiţă gratuită a societăţii româneşti. Normal că am ales frazele cele mai stupide. Să purcedem!

Traducere sărut demonic: Există, carevasăzică, un individ care caută o traducere a sărutului demonic. Oare, dacă tot este demonic, angelic poate fi?
Cum defineşti un bărbat bun: O să scutesc biata fata de întrebări existenţiale şi o să-i spun că un bărbat bun o să fie cu totul altceva decât o definiţie de pe un blog.
Ce cuvinte să folosim când vrem să cucerim o fată: Măi, nici acum nu vă potoliţi? Am zis că vreau şi eu un mail de mulţumire, nimic. Oare câte femei se culcă cu „frazele“ lui Offshore? Off!
De ce iubim baieţii răi? Ei, uite o tipa care recunoaşte, răspunsul este pe blog! De fapt,  click aici.
Autoportret cu figuri de stil: lumea dă bacul, aşa că trebuie să înveţe cum stă treaba cu figurile de stil.
Iubirea adevărată se consumă între patru pereţi şi nu pe hi5: Asta încerc să zic şi eu, ca dovadă că omul a ajuns direct la mine pe blog!
Jocuri fete violate de baieţi: Ei, aici, pare că avem nişte oameni cu preocupări înalte. Nu am înţeles partea cu jocul, având în vedere că e vorba de un viol!
CE ESTE O FEMEIE? Off, nu pot să înţeleg cum poţi să întrebi ce este un lucru pe care îl defineşti. Vorbim de femeie de parcă am vorbi de un obiect: Ce este un pat? Un obiect pe care dormi. Ce este o femeie? Un obiect, pentru cel care pune asemenea întrebări.
Fantoma mea iubită moartea şi devenirea în fantomă: ăsta e cretin! 
Sărutul intim e păcat: Sărutul în public este desăvârşirea întru Dumnezeu!

Offshore ascultă:


26 de comentarii:

Septembrie spunea...

Am ajuns pe blog-ul tău, după ce ai ajuns tu pe blog-ul meu (nu că ar fi ceva extrem de interesant de citit pe acolo, dar...) :)
Apoi, am citit un articol, apoi altul şi altul...şi mi-a plăcut. E ca un Seinfeld sau Dr House....oare ce se mai întâmplă în episodul următor...de abia aştepţi să vezi. Şi episodul următor nu te dezamăgeşte niciodată. Mulţumesc.

mihaidcuza spunea...

Tare! Foarte tare! Asta inseamna blog foarte vizitat: iti trec pragul si dintre cei care citesc cu un singur ochi, si dintre cei cate tasteaza cu o singura mana.

Fata cu vise verzi. spunea...

Imi place propozitia cu fantoma.E asa simpla,funny si intr-un fel...Ah,nu poot sa gasesc un cuvant.

George Colang spunea...

Septembrie@ nu-mi spune, asa sunt si eu cu Lost, astept episodul cu sufletul la gura! ma bucur sa aud asta:) si mai ales ca nu te dezamagesc:)

George Colang spunea...

Mihai@ Si mai am sintagme interesante, dar le pastrez ptr partea a III a. Insa, multi cauta chestii de filosofie, despre dualism cartezian, care, apropo, a intrecut wikipedia pe acesta tema:)

George Colang spunea...

fata cu vise verzi@ mai, un cuvant fain ar fi - cretinesc :))

Septembrie spunea...

Oooo, Lost! Altă provocare! Nu văd cum ai putea dezamăgi..

George Colang spunea...

Septembrie@ Este o vorba, un lucru il contruiesti foarte greu, insa il poti distruge foarte usor. asa as putea, intr-o clipita.

Ema spunea...

Imi placi foarte mult, cu mici exceptii cand te iei prea în serios. Viata-i atât de frumoasă fără încrâncenare ! După părerea mea, ai cel mai frumos blog ever si cel mai urmărit, dacă nu mă-nșel (de la noi)...
Tu nu ști cum de pun unii întrebări de genul ce e femeia iar eu nu știu cum de m-am trezit răspunzând. Cred c-o să aflu citindu-te în continuare...

George Colang spunea...

Ema@ cand ma iau prea in serios? :)) adica, cum? Sa fim totusi modesti, am in jurul la 100 de unici pe zi, ceea ce este destul de mult pentru un blog de nisa, ajung pe luna la vreo 4000 de unici, iarasi destul de mult, dar nu cred sa fie cel mai urmarit, sunt multe alte bloguri care au destul rating. multumesc :)

Septembrie spunea...

E, clipita asta e direct "subordonată" conştiinţei tale. Uneori prea raţională, prea logică, chiar dacă e vorba de iubire, sau poezie ...Nu o să îţi dea voie să distrugi nimic..Cât de mare să fie căderea în aşa fel încât, mai întâi, să te autodistrugi, apoi...ce mai rămâne.

George Colang spunea...

Septembrie@ unele lucruri se si termina, orice am face, cum spuneam intr un articol, daca nu o sa gasesc parghii financiare sa sustin blogul o sa l inchid. asta este, nu acum, dar ..nu stie. Timpul este f scurt, un articol se gandeste, se scrie, etc...Nu am cum sa ma mentin daca nu castig nimic din asta, nu am cum, nu fac eu regulile, ci societatea in care traim...

Septembrie spunea...

Da....trebuie să accept că întâi Seinfeld, apoi şi Dr House o să aibă un sfârşit şi Lost.....şi că totul se reduce la financiar. Îmi amintesc când plecam aiurea, unde mă ducea vântul, în fiecare an - prin luna mai - aveam chef de ducă şi plecam...hai-hui, cu un cort în spate fără să mă gândesc la ce am în buzunar. Acuma nu se mai poate. M-a prins societatea asta în mrejele ei şi devine riscant orice avânt. Înainte eram săraci din punct de vedere financiar şi bogaţi sufleteşte. Acuma suntem săraci din ambele puncte de vedere. Păcat. Doar sper să nu trăim "căderea" .

L.L. spunea...

'De la lume adunate si-napoi la lume date!' Daca Anton Pann scris-a o carticica, Offshore va scrie o enciclopedie in 13 volume! M-am amuzat citind frazele roz (interesanta alegere!) de pe feedjt (frazele care aduc oamenii pe acest blog), dar, in lipsa comentariilor tale, isi pierd farmecul, sau poate ca nu si-l capata, farmecul fiind dat (de comentator), iar nu intrinsec...Pe alte articole din seria aceasta (si nu numai, se-ntelege!)!

George Colang spunea...

L.L@ Merci. O sa am in vedere sa mi pun calitatile de ganditor si in anumite publicatii de specialitate, par exemple, fil franceza coplestoniana! :))))

Anonim spunea...

de obicei se ajunge pe un blog daca acel blog este destul de citit de mai multe persoane... no la mine nu a fost asa... m-ai urmarit inca din frageda pruncie, iar apoi eu am fost curioasa sa vad cum scrii si uite cum iti las eu comentariu...
Oricum blogul este destul de vizitat indiferent de ce scrie persoana respectiva pe blogul personal

George Colang spunea...

Ina@ imi plac blogurile in faza de inceput. blogurile cunoscute sunt ''cunoscute''. asa ca sa nu te miri daca o sa comentez sau daca o sa te vizitez. sunt bloguri care pentru multi nu spun nimic, insa eu mi-am format sa zicem un pic privirea si recunosc mana sau potentialul unui oo. atentie, potentialul, asta nu inseamna ca este fenomenal, dar nici ca este slab. nu am inteles partea cu un ''Oricum blogul este destul de vizitat indiferent de ce scrie persoana respectiva pe blogul personal''. daca poti un pic sa detaliezi...

Anonim spunea...

"Oricum blogul este destul de vizitat indiferent de ce scrie persoana respectiva pe blogul personal"
Sa explic:
sunte persoane care au un blog sa zic "simplu" adica scrie ce i se intampla intr-o zi obisnuita si este destul de vizitat... cam la asta ma refeream...:) iar faza cu vizitatu la mine si comentatul nu are de ce sa ma mire:) te astept cu drag

Anonim spunea...

sa iti zic un P.S.
.. sunt persoane care au un blog doar de dragul de al avea. Am citit de curand un blog care sincer era pur si simplu o aberatie, adica o tipa si-a pus pe blog convorbirile pe mess:| ok... mi se pare o prostie, dar stii au blog doar de dragul de a avea... si sunt alte persoane care fura munca altui si persoane dastea sunt mai multe decat iti poti tu inchipuii

George Colang spunea...

Ina" stiu ca sunt destule care fura "idei". Si destul de importante, cand i am dat peste nas lu Cabral ca a scris articolul cu facebook, dupa ce l+am scris eu, si a mai schimbat putin pe acolo, a stat tacut in liniste, nu a zis nimic, stiu ca sunt citit de aia mari, stiu ca ma fura astia in zelist, am si mailuri de la ei, convorbiri cu ei, dar singura solutie este sa ne facem si noi o coalitie, si nu or sa mai aiba ce sa ne faca, caci aia care stau acolo, in primele locuri sunt execrabili, fac doar link exchange si atat.

Anonim spunea...

:)):)) ciudat mie mi s-au furat poeziile si au fost publicate de o colega de fac in cartea ei si am reusit sa fac un scandal atat de mare incat o iesit nasol rau de tot... deci.. oricum traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.. si legat de ce am zis eu, stiu ca nu m-am facut inteleasa:)

Anonim spunea...

cum am ajuns pe blogul tau?!....dand clik pe optiunea "Urmatorul blog" :)...e ca o plimbare ...prin micro/macrouniversurile mintilor voastre...analizez si trag concluzi din gandurile ce imi atrag atentia.....incerc sa asimilez informatii din trairile voastre descrise aici...e bine sa mai vezi viata privita si din alte perspective diferite de ale tale...o parte din mintea ta mi-a atras atentia...si uite asa am ajuns sa te "citesc" :)

George Colang spunea...

leonesse@ ce fel de parte? :)

Anonim spunea...

acea parte din tine care "straluceste"...:)...mai mult nu spun...

George Colang spunea...

Leonesse@ hmm, pai ar trebui sa spui...

Fata cu vise verzi. spunea...

Merge si cretinesc,intr-un mod abstract.