vineri, 9 iulie 2010

Portretul omului curat

      
      Să fii foc când toţi se lasă vânaţi şi seduşi de sete. Să fii avid de putere pentru o cauză moartă. Să cauţi în adâncul tău chiar dacă doare al dracului de mult. Să nu chiuleşti de la viaţa ta. Ar fi un păcat să nu trăieşti mizeria fericirii şi lacrima surâsului suav. Să alegi să porţi doar chipul tău prin lume, oricum, nimeni nu o să ştie cine eşti. Să fii eroul care vrea să moară pentru o clipă, şi nu pentru eternitate. Să te laşi purtat de goliciune şi să plângi cu nesaţ. Angoasa este făcută pentru oameni puternici, slăbiţi de un şir ce îi apasă. Să dansezi cu foc în stropi de apă. Să fii paradoxal în paradigme şi raţional în iraţional. O şansă în viaţă înseamnă un  pumn în spate, un cuţit menit să te cheme pe o scenă. Să nu uiţi să muşti!   


Offshore ascultă:


20 de comentarii:

angela tocilă spunea...

Sa fii om adica... asta ai facut tu, ai dat o definitie :)

George Colang spunea...

o definitie?

angela tocilă spunea...

ai dat o definitie a ceea ce inseamna om, si nu ca entitate, nu ca vietuitoare, ci aceea ce reprezinta cu adevarat fiinta umana, intr-o masura mai mare sau mai mica, fiecare dupa cum se multumeste.

mihaidcuza spunea...

Fiti blanzi ca porumbeii si smecheri ca serpii, cum spunea Cineva.

George Colang spunea...

Angela@ Acum e bine:)

Mihai@ Da. Spunea bine:)

CC Power spunea...

in sfarsit pot sa-ti las si eu un comm... foarte frumos ce ai scris aici ... e primul tau post pe care l-am citit in intregime, chiar de mai multe ori... nu cred ca se putea descrie mai frumos si mai original de atat :)
mersi ca ai impartasit gandurile astea cu noi

George Colang spunea...

CC Power: Mulţumesc pentru cuvinte! Te mai aştept:)

Laura spunea...

Să muști bine și să nu te lași mușcat.:) Foarte profundă și adevărată ”definiția” asta.

cristina26 spunea...

Profund, frumos, adevarat :)

Bravo!

George Colang spunea...

laura@ nu stiu daca este o definitie...Poate un gand...

George Colang spunea...

free spirit@ Multumim,multumim:)

NimicNormal spunea...

frumoasa postarea. imi place cum te exprimi, dar din pacate acest om curat nu are curajul sa supravietuiasca. La un moment dat toti incercam sa fim un "om curat" dar cand suferintza e prea mare renuntzam:(

QED spunea...

Sa porti propriul tau chip... Mastile sunt bune doar atunci cand vrei sa fi critic cu tine insuti, in rest trebuie sa nu uiti ca esti tu si ca viata trebuie sa fie un sir de deconspirari si recunoasteri. Imi place ce-ai scris. Scurt si la obiect. Atat de rece...

George Colang spunea...

nimicnormal@ pai, frumusetea lui este data tocmai de acest lucru:)

George Colang spunea...

qed@ Nu stiu daca putem sa purtam propriul chip. Citeste pe blog: ,,Despre masca omului" Acolo este un argument interesant:)

silvia spunea...

Stii, ma intreb daca, uneori, nu ne pierdem umanitatea in propriile masti.....Probabil ca trebuie sa ai langa tine oameni care sa inteleaga aceste concepte si sa stie cum sa te aduca iar la stadiul de puritate umana. Personal vorbind, am astfel de persoane langa mine si ma consider norocoasa tocmai din aceasta cauza.

p.s: din cate mi-am dat seama, genul acesta de oameni se gaseste extrem de rar, in zilele noastre si mi se pare primordial sa stim sa le apreciem adevarata valoare spirituala :)

George Colang spunea...

silvia@ umanitatea este asa cum este. sincer, noi, nu avem ce sa facem. nici nu am avea dreptul sa le aratam altora care sunt valorile. fiecare cu mama lui...pe romaneste.

Ramona spunea...

M-ai pus la zid, da, de data asta chiar ai facut-o... Te citesc rar, caci daca as face-o zilnic, mi-as constientiza starea care nu e pe gustul ratiunii mele intotdeauna....

cutecat spunea...

Mai exista oameni curati la suflet?Oamenii sunt inselatori si sentimentele trecatoare, asa ca hai sa traim prezentul si atat.

Oricum frumos scris, m-a pus pe ganduri.

si-eu-sunt-jessie spunea...

eram curioasa sa vad cine imi urmareste blogul..si asa am dat de blogul tau.si nu imi pare rau , e plin de sentimente frumoase expediate prin monitor parca special pentru cititorii tai :)