marți, 20 iulie 2010

Festina lente

                                       

     Există o fată care se desprinde din lumea muritorilor. O fată adusă în această lume de muritori tocmai că să îţi spună că eşti nemuritor. Există o fată, îşi păstrează un glonţ doar ca să te ucidă cu "ea". Nu vrei altceva în baia autenticităţii voastre, doar un strop de minciună. Fata ideală te minte cel mai mult. Ochii ei ascund noeme criptice care te seduc de-ndată. Totul este prefăcut şi presărat cu stupoare de inconştientul absurd al fiecărui subiect. În faţa imaginii ce se desfată, alunecoasă şi puerilă deopotrivă, găsim un zvon, o hienă seducătoare ce se joacă cu voinţa ta. Tu nu alergi după persoana zilelor tale, ci o faci de dragul şi uimirea cu care te regăseşti în ea. Mirarea era cea care făcea din greci nişte exegeţi ai nimicului. Tot aşa, nimicul, însetat de setea cu care se naşte, adulmecă şi adună un fior ce este specific oricărei himere. Fata care stă în faţa ta este o frunză care se spală cu sânge, ea este jocul amuzant al copilăriilor tale şi mirosul pervers al promiscuităţii vârstei tale. În ea se naşte orice iluzie demnă de respect, căci orice om ajunge să moară pentru o cauză. Cauza mea este, acum, cauza ta. 


25 de comentarii:

Irina spunea...

imi place sa cred ca eu sunt cea pe care ai avut-o in minte cand ti-ai scris postarea asta minunata. E prea frumos scris ca sa nu cred ca e despre mine.
imi place sa cred ca innebunesc barbatii care imi plac si pe care ii iubesc.

Fulina spunea...

of fetelor, fetelor nu va inghesuiti, este loc pentru toata lumea. In calitate de asistent manager al domnului Colang, am datoria sa va inscriu intai pe lista, ca apoi sa fiti alese ca cea care reprezinta cel mai bine acest post. Castigatoarea va primi din partea blogului o iesire pe facebook si intrare gratuita la bai cu namol.

George Colang spunea...

Doina@ Este pentru tine si pentru ideal. Este, pe blog, un articol mai vechi in care vorbesc de fiinta perfecta si cea imperfecta. Merita citit! Se completeaza cu acesta:)

George Colang spunea...

Fufulina@ Baile cu namol sunt chiar misto. Ar fi o idee buna! :))

FUFULINA spunea...

@Offshore Sigur ca sunt o idee buna, daca doresti gasesc o colaborare sa le trimitem la tratament la ape termale, in aceasta perioada sunt reduceri foarte bune si pot merge prin sindicat in locul bunicilor. Numai sa nu uite sa trimita lunar 5 lei la sediu cotizatia. si le facem cel mai adevarat SPA

Irina spunea...

deci, eu sunt pe lista si in capul listei. M-as bucura daca se tine cont de ordinea inscrierii, si daca gasesc vreo tipa care sa-mi placa mult, o pot lasa sa saa peste rand, sa mi-o ia in fata, cu conditia sa ma cucereasca si pe mine si sa-mi acorde si mie putina afectiune (ca am nevoie).

George Colang spunea...

Fufulina@ Ar fi o idee:)))

George Colang spunea...

Doina@ Imi place ca esti generoasa:)

Fufulina spunea...

Doina inca discutam daca vom tine cont de ordinea inscrierii sau in ordine alfabetica. Detaliile nu sunt puse la punct, insa vom tine cont de nevoile si cerintele tale, tragem niste sfori si iti acordam prioritate. Vindem afectiune varsata sau la pachet. Este promotie daca luati doua pachete.

fly2sky spunea...

..eu cred ca acea fata e ..Fata Morgana..

WomanWithW spunea...

Fly2sky...eu cred ca barbatii..in momentul in care vor inceta sa caute perfectiunea in femeie...o vor gasi-o.
Bineinteles ...va fi perfectiunea potrivita pentru fiecare...dupa regula...Nu-i perfect ce e perfect...e perfect ceea ce-mi vine mie perfect.

Cat despre femeia din postarea ta O. ,fugi cat te tin picioarele.E frumoasa si perfecta...si iar frumoasa si perfecta...dar are un glonte pe teava.Si training in ale ...impuscatului.

Sam.Sara spunea...

Evident ca fiecare din tipele care citesc postarea se simt vizate, asta fiind unul dintre motivele pentru care le place. Fiecare dintre ele se gandesc ca daca nu pentru toti, pentru unul ele sunt intruparea acestei fiinte "care se desprinde din lumea muritorilor". Si pot sa zic cu toata sinceritatea: "fiecare dintre noi" pentru ca femeile se simt atat de intrigate de prezenta alteia, pe orice plan, incat simt nevoia sa se identifice cu orice prezenta feminina care s-ar putea dovedi superioara daca nu in fata "lui", in fata unui el general. Femeile nu au nimic impotriva minciunii atata timp cat ea este asociata seductiei, ele sunt atrase de mister si stiu ca atrag prin mister. Oricum, postarea e faina, destul de magulitoare pentru cele care spera sa fie vazute asa si destul de generala incat sa se poata imagina aproape orice fiinta feminina ca fiind aceasta fata care se defineste prin seductie.

George Colang spunea...

fly2sky@ acea fata este singurul lucru care l tine pe un barbat in viata.

George Colang spunea...

Myeyesonyou@ Nu stiu daca sa fug, poate ca nu am cum...

George Colang spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
George Colang spunea...

Sam.Sara@ Nu mai am cuvinte. Excelent expus! Te mai astept:)

Mihai Paun spunea...

Salut,
Vreau sa iti propun un link exchange cu blogul nou
Daca vrei poti adauga link-ul http://mihaipaun.ro/blog cu titlul Mihai Paun - Scrierile mele
Apoi te rog sa imi lasi un mesaj pe http://www.mihaipaun.ro/blog/link-exchange/ cu link-ul tau si numele pe care vrei sa il pun la mine in blogroll
Imi cer scuze de deranj si astept un semn de la tine
Mihai

QED spunea...

Na, ca am citit postarea si nu m-m simtit ca si cum as vrea eu sa fiu acea fata. Prea e perfecta, prea e o himera... Doar nu dupa astea alergi. Caci ar fi pacat: nu exista!!!!!!!!!!!!!!!

WomanWithW spunea...

...Ok...ok...nu fugi...arde-te,raneste-te... impusca-ti inima...si dupa aceea vino sa vorbim pentru ca sunt 'Expertul in inimi frante de serviciu"

Si stii ce mai cred?Ca daca ai vrea ...ai fugi.Pentru ca poti.Dar durerea asta e atat de placuta..ca refuzi sa fugi.

fly2sky spunea...

As spune ca si pe femei le tine in viata iluzia ca cineva le vede asa..

George Colang spunea...

Qed@ Nu stiu de ce s a iscat nebunia ca persoana care sa fie si sa nu fie. Este un articol. Doar atat.

silvia spunea...

Recunosc, m-ai lasat fara cuvinte....M-am lasat purtata de val in timp ce iti citeam articolul. As putea sa comentez multe pe tema acestuia, dar imi place perfectiunea lui. Nu vreau sa o patez :) Sa ai o seara frumoasa :)

p.s: Bravo! Felicitari! :*

George Colang spunea...

myeyesonyou@ durerea nu o sa fie niciodata placuta, insa luciditatea o sa fie...

George Colang spunea...

fly2sky@ Posibil:)

George Colang spunea...

Silvia@ Multumesc:)