luni, 8 februarie 2010

LOST season 6

      A început Lost. Aşa că nu trebuie să ne scape, mai ales că este ultimul sezon. Serialul are succes pentru că prezintă o situaţie sub învăluirea mistică a unor perspective ce ţin de raţional. Ceea ce pentru mine este suficient. Totodată, linia filmului este încărcată cu o sumedenie de situaţii paradoxale. Oricum, cuvintele nu prea au rost. Serialul poate fi urmărit  aici.







Offshore ascultă acum:

Bran van 3000, Drinking in L.A
andréa | MySpace Video

12 comentarii:

Gabi spunea...

asteptam de mult sa inceapa..

merita urmarit

Crin spunea...

pe mine ma frustreaza Lost daca-l vad la tv. Niciodata nu stii.. ce se intampla?! treeebuie sa stii ce se intampla in continuare, iti vine sa te-arunci pe geam (cazul meu de cretinoida blonda care nu stapaneste torrentuuul..) bun. m-am descarcat. :))))

concluzie: lost e de privit acasa, rontaind episoadele unul dupa altul.

George Colang spunea...

Gaby: şi eu la fel :)


Crin: eu am urmărit serialul încă de la început şi a trebuit să aştept mereu să apară următorul episod. şi acum sunt pus în aceeaşi situaţie, dar e bine, creşte suspansul:) este un serial care poate fi urmărit şi acasa şi pe stradă, nu contează.

George Colang spunea...

Crin: am uitat! serialul îl poţi urmări direct de aici, dai click pe cuvântul îngroşat şi gata. vizionare plăcută :)

Realitatea Online spunea...

interesat de un schimb de link?

George Colang spunea...

Libertatea Online: nu.

Mihnea Calin spunea...

Sper sa reuseasca sa evite de data asta tentatia de a crea mai multe necunoscute decat pot fi rezolvate. Ultima serie a fost total dezamagitoare, sa vezi cum dintr-un serial cu pretentii de explicatie stiintifica s-a ajuns la hilozoism, zei si alte bazaconii.
Faina melodie btw, imi aduce aminte in aceeasi masura de OMC si Culture Club. Fata aluia de da sticla pe gat e memorabila :))

George Colang spunea...

mihnea@ iti vine sa crezi ca ascultam melodia asta acum 13 ani?
nu stiu cum a zburat timpul, dar tin minte ca pe vremea aia nu aveam calculator si mi notam toate piesele interesante pe niste foi sau in creier. in cls a 8 stiam peste 2 mii de piese, intelegi de ce nu mai pot sa memorez? oricum, a fost prima piesa care m a facut sa ascult si sa caut alt gen de muzica. si uite ca de atunci...asa am ramas.

Ea spunea...

Mulţumesc de informaţie. Lost a fost unul dintre serialele pe care le urmăream. Merită să-i văd sfârşitul, zic eu.

Mihnea spunea...

Foarte rau ca asa ai ramas, amice. Recomand niste Copilu' Minune pentru purificare :))

George Colang spunea...

mihnea@ ma gandeam si putin Salam! :))

George Colang spunea...

Ea@ chiar merita! :)