luni, 15 februarie 2010

Despre cuvânt



Citeşte un articol scris de Offshore în mixul de cultură. Dă click aici. Vă aştept cu opinii şi comentarii acolo.

Offshore ascultă:

Lykke Li - Little Bit from Lykke Li on Vimeo.

24 de comentarii:

Lexi spunea...

am citit si mi-a placut
in special ideea urmatoare
“Cuvântul este scrisoarea gândului.”
chiAr e frumos spus!

George Colang spunea...

multumesc@ insa te astept cu un comentariu si acolo > sa fie mai critic! :)

hapiness spunea...

Cuvinte care cladesc si cuvinte care golesc. Cuvinte sincere. Cuvinte care te indeamna la cunoastere, cuvinte care iscodesc. Cuvinte care oglindesc. Cuvinte seci, cuvinte mari. Cuvinte care dor.

Gandurile - imagini nescrise ale cuvintelor!

La inceput a fost Cuvantul...

George Colang spunea...

simplu: de ce nu postezi comentariul pe mix? asa or sa vada mai multi...

hapiness spunea...

Poate nu imi place pe mix si ideea nu e sa il vada cat mai multi. Nu as vrea sa fiu "judecata" pentru cuvintele mele!

George Colang spunea...

simplu@ sa ti spun un secret, unul mic, mic: blogul meu a fost vizualizat in ultm 3 luni de peste 14 000 de persoane. crezi ca nu te a observat nimeni?

hapiness spunea...

Ti-am mai spus nu asta e ideea. Si apoi, aici ma simt mai bine. Eu sunt un om simplu, fara modestie. Nu cred ca imi plac comentariile prea filosofice, doar de dragul de a spune ceva. Cuvintele transmit doar atunci cand nu sunt false si nici prea impodobite. Eu nu vreau ca un cuvant sa fie sculptat, ci sa aiba un sens.

George Colang spunea...

simplu@ daca te simti bine aici nu e nimic, numai ca si aici e un spatiu populat. tu faci ce vrei, normal :)

hapiness spunea...

Te contrazici! Tu ai spus ca pe mix or sa vada mai multi...

Nu intelegi cuvintele mele?

George Colang spunea...

simplu@ probabil nu am inteles cuvintele tale. despre asta era vb si in art. o seara buna

hapiness spunea...

Inseamna ca ele nu transmit nimic. Sunt cuvinte seci. Daca tu nu le-ai inteles!

si totusi spunea...

@ Offshore & Simplu

Dacă aveti nevoie de mediere, să mă anuntati. :)

George Colang spunea...

si totusi: nu este cazul :)

Anonim spunea...

Puteti s-o chemati si pe Miss Wanixa sa va ajute!

Miss Wanixa spunea...

:) exclamatie ironica .. sau ?!

Jolie spunea...

Exista si cuvinte potrivite. Le-ai incercat?

George Colang spunea...

jolie: precis, la ce te referi?

Cătălina B spunea...

Cuvântul este atât de greu de utilizat și atât de sensibil...la fel cum s-a creat prin cuvânt, așa de facil se poate și distruge...și lucrurile create cântăresc mai puțin decât celelalte, din pacate.

Jolie spunea...

Sa gasesti mereu cuvintele care nu ranesc, nu dor, dar si acelea care nu te mint pe mine.

Jolie spunea...

Pe tine...am vrut sa spun

George Colang spunea...

jolie@ este o situatie utopica. cred ca toti am incerca sa facem acest lucru, dar din pacate este pur imposibil.

Anonim spunea...

De ce ai sters comentariile de pe mix? Nu dau bine pentru imaginea ta?

George Colang spunea...

anonim@ exista o explicatie elementara: Ne rezervam dreptul de a sterge comentariile cu limbaj neadecvat sau obscen! Inteleg ca ti place barack sau cine vrei, ca ai 10 emailuri, dar asta nu ma priveste pe mine si nici pe cei care intra acolo. atata timp cat o sa si argumentezi ceea ce spui, din partea mea esti liber. cat timp faci apel doar la jigniri si limbaj precar, care probabil te caracterizeaza, nu ai ce sa cauti acolo. ti am raspuns acum din bun simt, insa nu meritai nici asta, am pierdut 2 min cu tine, ceea ce este enorm. o seara faina

Anima spunea...

Felicitari pentru articol!