marți, 5 ianuarie 2010

Feast Of Love


      Personajul interpretat de Morgan Freeman are un portret care poate fi foarte uşor asociat cu Socrate. Cel puţin cu acea atitutidine antică, dacă nu chiar cu personajul lui Platon. De ce este important? Cred că asta ne macină de fiecare dată când vedem un film sau citim o carte. De fapt, acesta ar fi motivul cu care ar trebui să plecăm la luptă de fiecare dată când ne vedem puşi în faţa unei scenete. De pildă, cititul implică acea poziţionare obiectivă care ar trebui să facă din noi nişte cunoscători. Filmul prezintă situaţiile absconse din viaţa noastră. Intră în lucrurile care ne frământă pe toţi în viaţa noastră personală. Relaţiile perfecte sunt adesea presărate de minciună şi atitudini lacunare. Relaţiile care par perfecte pentru ceilalţi şi care sunt imperfecte prin definiţie. De câte ori am văzut un zâmbet fals? De câte ori nu ne-am minţit că totul este frumos? De câte ori, în această mare luptă cu noi înşine, nu ne-am lăsat vânaţi de propriile noastre incertitudini? Ei bine, pentru acei oameni care nu se lasă furaţi de viaţa cotidiană şi de minciuna socială – acest film reprezintă un excelent ghid de cunoaştere sufletească. 

17 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Mulţumiri pentru recomandare.

Zi plină de frumos!

Anonim spunea...

Despre cum se constuieşte un sentiment: http://www.youtube.com/watch?v=2AlFkbElh44&feature=related [Nicht]

Oana Emilia spunea...

Genial film...

Anonim spunea...

O să mă uit! :)

La Rose Jaune spunea...

Nu l-am vazut. Dar m-ai convins si o sa-l caut... Merci.

Unknown spunea...

Mda...Morgan Freeman divorteaza dupa 24 d ani pt o alta femeie. Nu ma mai impresioneaza poate sa faca si roata in filme.

George Colang spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
George Colang spunea...

Geanina, ilana, la rose jaune@ vizionare placuta:)

Anonim spunea...

Silvi
Chiar nu cred că e cazul să judecăm ce a făcut omul. Viața personală n-are legătură cu cea profesională.
Acum ce vei face? Nu te mai uiți nici la filme cu Brad Pitt sau orice alt actor care divorțează?

George Colang spunea...

silvi@ imi aduc aminte acum vreo 2 ani, am asistat la o conferinta pe tema religiei. eu eram pasager, nu eram atent si ma aflam acolo doar conjuncural ptr ca aveam nevoie de wireles:) si sala cu pricina era ideala:) in fine, la un anumit moment, dupa ce lumea a vizionat Zeitgeist, moderatorul a chemat mai multi studenti sa formeze 2 tabere, care aveau sa fie impartite in pro si contra - religie. una dintre pers a reactionat si a spus: ,,pai eu nu pot sa fiu contra, daca sunt pentru". atat am auzit din toata conferinta respectiva, fiind concentrat la altceva. deci, tipul nu putea sa faca un exercitiu mental doar pentru ca avea o prejudecata. grav! asa faci si u. nu te poti uita la film ptr ca actorul este negru, ca are nasul mare, sau ca este chel, sau si mai mult, ca a divortat de nevasta sa dupa 22 de ani. conteaza? :) eu zic ca nu. in plus, in film, este un sot devotat:) te las sa vezi filmul. vizionare placuta:)

andra spunea...

M-ai convins! Vreau sa-l vad!:)
@Silvi, fiecare persoana publica, dincolo de acest status profesional, are intai unul de simplu muritor. :) E total nepotrivit sa judeci latura profesionala in functie de viata personala, exceptand cazurile in care aceasta din urma ar afecta cariera, dar si aici e discutabil.

Ana spunea...

Da, a fost un film care m-a impresioant si pe mine. Poate parea un film pentru femei, lacrimogen, sentimentalist, dar sunt lucruri de invatat din el si lumea de azi, atat de "cool", nu mai stie ce inseamna sa pui suflet in ceva.

Diana spunea...

Chiar nu este usor sa iti gasesti jumatatea...super film! As putea sa il pozitionez alaturi de "If Only!"

candy spunea...

Eu am plans la el , am plans muuuult la el. Mai e cineva ca mine ? :))
Un film genial . Acest film ne arata ca nu e chiar usor sa ne gasim cealalta jumatate,vazand cat s-a chinuit Bradley cu toate femeile pana a cunoscut-o pe Margaret...mi-a parut foarte rau de Oscar,dragostea dintre el si Chloe era incredibila...si totul s-a terminat dintr-o data...
Mi-a placut cand i-a zis Harry lui Bradley "at least it was for a man this time " :)) un 10 de la mine :D !

George Colang spunea...

dana: asa este. iar filmul ne arata ca trebuie sa luptam pentru asta.

George Colang spunea...

maria- luiza: sa nu dezvaluim totul:) da este un film frumos, un film care ne facem sa vedem dincolo de aparente.

candy spunea...

scuze ...promit ca nu se mai intampla ...