marți, 19 ianuarie 2010

Hanson - Save me


Hanson - Save Me

8 comentarii:

Anonim spunea...

SOOPER melodia ....chiar imi place mult....astept si alte propuneri de melodii...nice :* pup

George Colang spunea...

edith@ multumesc. te mai astept pe aici.

Anonim spunea...

multumesc de comentariu, chiar dacă era un gând aiurea, surprinzător mi-a ajutat puţin...
Îmi place melodia ... pentru toate nuanţele pe care le are titlul :D

. spunea...

gorgeous :) mi-a dat o stare de bine melodia.

Anca Ligia Petre spunea...

Cum ar zice Chilian al nostru: "Salveaza-ma de mine..."

George Colang spunea...

ale: se potriveste cu blogul tau:)

George Colang spunea...

Kriss: eu ascultam cand eram f mic, simt o nevoie acuta sa ma intorc la acele vremuri...

George Colang spunea...

marusia: din pacate, nu prea ascult f chilian, dar daca zici u, atunci te cred pe cuvant! :)