joi, 18 noiembrie 2010

Jurnalism şi blogging



            Există, să-i spunem, o dispută în România, că aici se pune problema de ciolan, o răfuială care vine mai mult dinspre jurnalişti, între bloggeri şi gazetari. Nu m-am considerat niciodată blogger, având în vedere că am făcut acest blog cu scop didactic, profesional. Evident, după mai mulţi ani, nu mai pot spune acum că nu fac parte din marea masă a acestei comunităţi. Care este în fapt problema cu jurnaliştii, ce reproşează ei bloggerilor? Lipsa de calitate! Ei bine, după ce am văzut un articol al unui jurnalist de pe un site de sport, în care nu ştiu ce chiloţi dispăreau din peisaj, folosindu-se de o poză trunchiată, ca apoi, să văd pe un blog, culmea, pe un blog, că lucrurile nu stau aşa, am început să-mi pun semne de întrebare. Câţi din marea jurnalistică de la noi sunt cu adevărat profesionişti? Câţi au tupeul să spună că mizeriile pe care le-am expus mai jos sunt cu adevărat echidistante şi bune de luat în seamă? Ca să vă arăt cât de profesionişti sunt jurnaliştii noştri, am făcut o mică cercetare prin cele mai importante cotidiene, televiziuni, situri de pe la noi. Nu intru în detalii, dar vă garantez că nu e vorba de ziare de scandal, de bâlci sau alte prostii, ci de situri şi corporaţii cu renume, cele care pretind că totul este obiectiv şi de calitate:


Paulei Seling i s-a vazut sutienul de culoarea pielii, dupa street dance!


Politistii iubareti! Prinsi in timp ce faceau sex in masina de patrula


Mişcări lascive din posterior ale unei brunete - VIDEO


Manechine goale in terminalul aeroportului din Cluj

FOTO! Laeticia Hallyday, fara sutien pe strada

Vârsta femeilor care îşi măresc sânii cu silicon este în scădere, avertizează medicii


Râsul este instinctiv, plânsul se învaţă


Guvernul francez a demisionat. Urmează cel român?



Păunescu şi-a împărţit amanta cu Nichita Stănescu

Robert Negoiţă prefera sexul în trei cu Simona şi Daniela


BNR: Datoriile pe care le face statul agravează problemele economiei 


Imagini inedite la Sibiu: Nicolas Cage în halat de baie şi papuci

O brunetă prezintă vremea în pielea goală - VIDEO


Sport în pielea goală: O brunetă sexy aleargă dezbrăcată - VIDEO

13 comentarii:

EdebiMevzulaR spunea...

Aia citeşte boboru frate:))

George Colang spunea...

EdebimevzulaR @ Nu e suficient. Fraza cu BNR care putea fi spusa si de un copil de cls a treia nu mai tine de popor, ci de ''calitatea'' jurnalistului de la Cotidianul.

EdebiMevzulaR spunea...

Şi daca e de calitate şi nu citeşte nimeni?
Itzi tre' minte sa scri ceva despre Heidegger,Nietzesche şşmdprte.Şi ca autor şi ca cititor, nu?

Autori se uita la klicurile date pe articole şi aşa compun:))

O zii buna,

Roxana Trandafir spunea...

Nu mai citesc ziare demult blogurile insa sunt primele cu care ma trezesc dimineata.De ce?pt ca nivelul calitatii mi-l delimitez singura.

Bubu spunea...

1. Titlurile de genul asta starnesc interesul oamenilor, cine ar citi un articol bun despre PIB, inflatie etc.?!

2. Cunosc cazuri concrete de fete care nu au nicio treaba cu jurnalismul, studii sau cursuri si scriu bine merci articole.

3. Mi se urca sangele la cap cand vad ce facii, o zii buna si alte greseli de genul.

4. Am renuntat sa citesc toate tabloidele star, soc, poc.Selectez mereu ceea ce citesc, prefer sa citesc o parere sincera pe un blog, decat inadvertentele din presa.

George Colang spunea...

EdebimevzulaR@ Stiu f bine asta, dar unele suna ca dracu oricum ai incerca sa vezi.

George Colang spunea...

Devoratoare de muzica@ F bine. Oricum in cativa ani o sa dispara presa de tot.

George Colang spunea...

Bubu@ EU nu am citit tabloide niciodata, nici presa, nici macar mizeria aia de dilema veche sau alte tampenii care ti vand ideea de cultura la pachet, cat mai concis si simplu. Am citit mereu carti.

Pifuneata spunea...

Ziarele de scandal scriu porcarii de genul asta pt ca sunt fff multe persoane ce cauta mizerii de genul asta...Eu nu mai pot suferi, sincer ceea ce se intampla in tara asta...Trist este ca, pe langa faptul ca ziarele's praf si televiziunea a inceput sa improste cu porcarii de genul asta...Sincer, abia gasesc ceva care sa ma faca sa ma uit la tv. Prefer sa ascult muzica, sa scriu pe blog sau sa ma ocup de margelute pentru tine:) Din pacate asta e lumea in care traim...

Toteu spunea...

ziarele si televiziunea sunt acum moneda de schimb intr-un comert de prost gust.nu exista inca termen de comparatie cu blogurile,mai ales cele personalece ce se exprima observatorilori fini.
blogul meu va exista in continuare si datorita calitatii didactice ce mi-o aduce.

George Colang spunea...

Pifuneata@ Ceea ce am selectat nu este din ziare de scandal - am artileria - gandul, cotidianul, pro tv, antena, astia care stau cu nasul pe sus ca fac presa!

George Colang spunea...

Toteu@ Asa e. dar avem o problema, noi murim de foame, si aia castiga, desi e mahala acolo...

Anonim spunea...

Chiar imi place site-ul dvs.. conţinut Excelent. Vă rugăm să postaţi în continuare astfel de conţinut profund.