joi, 3 februarie 2011

Câinii vagabonzi şi oameni muşcaţi pe stradă

        Astăzi am citit cel mai frumos comentariu la un articol într-un ziar online. Recunosc, mi-au dat lacrimile de râs, dar omul merită toată aprecierea şi stima pentru inventivitate. Problema câinilor vagabonzi nu a fost niciodată rezolvată. În fapt, instituţiile statului aşteaptă, stau cu mâinile în sân, şi când mai apare câte o victimă, încep să dea puţin din fălci. Nu mi se pare normal să mergem prin Bucureşti cu teama câinilor. Anul trecut peste 13.000 de persoane au fost agresate de câinii comunitari. Se cheltuiesc o grămadă de bani în documente, fictiv, iar oamenii sunt lăsaţi să fie sfâşiaţi şi omorâţi cu sânge rece. În fine, problema e mult prea mundană şi nu ar avea rost să o despicăm aici. Să citim comentariul cu pricina şi să zâmbim frumos, toate astea în timp ce ne muşcă un căţeluş drăgălaş de picioruşe şi de fund. Apropo, nu cred că avem precedent, dar soluţia ar fi, dacă tot îşi freacă toţi mâinile, să dăm primăria capitalei în judecată, să vezi atunci cum apar soluţii, ies pe bandă rulantă!

''Am nişte idei uneori, pe care mulţi le-ar putea considera ciudate, dar în opinia mea sunt foarte frumoase. Spre exemplu aceşti câini comunitari ar trebui strânşi şi duşi într-un super adăpost unde să fie hrăniţi şi îngrijiţi. Apoi zilnic aproximativ 100 de câini sa fie eliberaţi pe un teren de câteva hectare pentru a fi împuşcaţi în scop de agrement. Sunt destui ca mine care doresc violenţa şi în realitate nu doar la televizor. Pentru fiecare câine împuşcat vânătorul ar trebui să plătească 30 de euro. Astfel s-ar obtine bani pentru îngrijirea celorlalţi câini rămaşi în adapost care ar trebui să fie vioi şi sănătoşi pentru a face vânătoarea mai captivantă. Carnea câinilor ucişi ar putea fi donată sau vândută restaurantelor chinezeşti dupa un control sanitar-veterinar iar din pielea acestora s-ar putea face diferite articole de marochinărie. Deameni s-ar putea organiza şi o vânătoare non-letală cu bile de paintball unde câinii doar să sufere şi să schelălăie dar să nu moară.''


37 de comentarii:

Anonim spunea...

GENIAL :)))

George Colang spunea...

Asa am zis si eu:))))))))

:) spunea...

Cel caruia ii apartine fragmentul respectiv este, in opinia mea , o persoana grav bolnava.

Ideea de a "... organiza şi o vânătoare non-letală cu bile de paintball unde câinii doar să sufere şi să schelălăie dar să nu moară." i se pare foarte frumoasa. Mie mi se pare de o cruzime inumana.

Mie de exemplu imi surade ideea de a se organiza o vanatoare de paintball unde persoanele de acest tip sa fie vanate. "Sa sufere si sa chelalaie dar sa nu moara."

Inchei acest comentariu cu un arhicunoscut citat :
"Cu cat cunosc mai bine oamenii cu atat iubesc mai mult cainii."

George Colang spunea...

:) Tre sa recunosti ca e inventiv:)))

Herta Lucescu spunea...

Suna destul de practic.. pentru toata lumea:))

George Colang spunea...

Herta@ Eu am lesinat de ras! Merita sa fie cunoscut! Oricumm, e genial! :))

the elder spunea...

Mda. M-am gandit si eu la acelasi lucru. O fi practic, dar cainii aia n-au nici o vina ca autoritatile sau cum le-o spune nu sunt in stare sa se ocupe de ei. Cativa bogatasi ar putea da putin din banii lor de "buzunar" spre a face adaposturi, sterilizari si adoptii, dar nah, cu cat mai bogati, cu-atat mai zgarciti. In schimb, la noi sunt ocazional sterilizati si apoi eliberati, de parca fara "oua" ei nu mai musca. :))

Oricum mie-mi place ce ai spus tu, nu ce a spus respectivul. ;)

Herta Lucescu spunea...

Mi-e prea la indemana sa lesin:)

Intradevar, a fost buna..:))

Unknown spunea...

Sper, spre binele acestei minunate natiuni romasesti, ca domnul ingenuu care a postat acest comentariu sa fi fost sarcastic si ca nu vorbea serios despre aceste "preferinte" personale ale sale.........

Anonim spunea...

Mi se pare stupida ideea de a impusca animalele astea pentru distractie. Cum nici cu vanatoarea de cerbi, mistreti, iepuri, sau ce animale se mai vaneaza, nu sunt de acord. Daca e asa usor, de ce nu facem asta si cu cersetorii? Nu musca, da` iti pot da boli. Sunt oameni, si nu putem...normal. Dar e distractiv sa impuscam un caine. Damn!

Cel mai bine e sa facem ca in afara. Adaposturi pentru caini, care sa fie ingrijiti, dresati, eutanasiati cei bolnavi sau prea agresivi, si apoi pusi pe lista "ia-ma acasa". Iar cei care au caini si ii lasa sa zburde pe strazi, sa fie amendati.

Eu zic ca ar fi mult mai bine asa. Si acu` puteti rade de mine. :)

* WOLF STYLE * spunea...

al cui e citatul????....mi se pare ingrozitor....sunt super furioasa...ador faptul k traiesc in spania...pt motivul asta...animalele au mult mai multe drepturi aici....
:(((((((((((((((

George Colang spunea...

the elder@ Multumesc! dar si ce a spus tipul suna destul de interesant:)))

Roxana Trandafir spunea...

Fara alt comentariu.

George Colang spunea...

Sabina@ Cred ca fiecare este liber sa si exprime parerea...atata timp cat nu foloseste cuvinte vulgare. Fiecare cu nebunia lui.

George Colang spunea...

Kiki@ Comentariul tipului era cat se poate de ironic. Sunt oameni care mor din cauza cateilor, chiar nu se vede asta? Nu am nimic cu animalele,chiar sunt unul dintre cei care spun ca omul este un animal..dar locul lor nu este pe strada.

George Colang spunea...

"Rock your own style,dance your own beat..."@ este un comenatriu care apare in ziarul gandul...nu asta este important. In Spania cati oameni sunt omorati de catei pe strada?

George Colang spunea...

Devoratoarea de Muzica@ fara alt comentariu...si eu:)

gh spunea...

Dupa parerea mea cred ca s-a uitat prea mult la tv. Sa ne fereasca Dumnezeu de o asemenea ''lege''. :))

Anonim spunea...

Pai nici eu nu-i vreau pe strada. Tocmai d-aia am spus ca ar fi o idee daca...ah, citeste inca o data ce am scris. Numai ca, ironic sau nu, acel cineva care a dat comentu` ala e chiar sarit, sincer. :D

Ganduri Murdare spunea...

Sa inteleg ca ai scris partea a doua cu dimensiunea mai mica de parca ar fi partea clauzelor dintr-un contract ;))

Anonim spunea...

poate nu ar fi rau sa impuscam si cativa dintre voi asa de agrement,animalelor

George Colang spunea...

Ioana@ Inventivitatea e buna in orice:)

George Colang spunea...

kiki@ ideea ta e buna, dar sa nu uita in ce tara ne aflam...

George Colang spunea...

Gandurimurdare@ Am dat copy paste, nu am scris nimic cu subinteles si alte minunantii. Nici nu am corectat comentariul, l am lasat in starea lui pura.

George Colang spunea...

Anonim@ Vai, cata omenie este ascunsa in tine! :)))

Marius spunea...

Nu pot sa cred ! Asta poate sa fie unul pe linga care trecem in fiecare zi ! Omul e bolnav rau de tot.

Anonim spunea...

Da, stiu...o tara jalnica ce avem si noi. :(

George Colang spunea...

Marius@ Astia sunt peste tot, nu vad de ce facem atata caz? Nimeni nu spune nimic de biata femeie care a fost omorata cu bestialitate de acei catei acum ceva timp. Inteleg sa ti dea unul cu un par in cap, in oras, dar sa vina si un catel sa te muste..deja e prea mult. Mediul nu este specific animalului. Nu are nimeni nimic cu animalele dar ele nu sunt facute sa fie aici, printre pereti..voi scrie un post pe tema asta candva.

George Colang spunea...

Kiki@ Ei, nici chiar asa...mai sunt si lucrurile bune..cum ar fi comentariul amicului cu pricina:)))

L. spunea...

Facem supă din rechini sau îi omorîm pentru că mai omoară pe cîte unul la cîțiva ami pe o plajă; omorîm milioane de porci - de la cere se pot face și transplante; nici primatele nu scapă, dar cîinele e sfînt! [și nu cred să fie Anubis!]

Am dat o valoare unui animal ca oricare altul și acum îl venerăm. E doar un animal pe care omul l-a luat pe lîngă el ca să-și ușureze viața, nu să și-o distrugă, nu să și-o piardă în colții lui.

Singurul motiv pentru care cîinele există este pentru că omul a avut nevoie de el; în oraș, această nevoie a dispărut. Oare nu este evident?

Gaby3a spunea...

=))))))) :))))) persoanele genul asta ne fac viata mai amuzanta:)))

the elder spunea...

N-am zis ca nu e. Daca nu era, nu prezenta nici un interes nimanui. ;)

silvia spunea...

Omu' e nebun.....Si totusi, partea cu restaurantele nu suna chiar atat de rau:)) Serios....Ca tot veni vorba, tatal meu, pe vremea cand lucra in port, in zona navelor, a fost martor la o chestie de genul asta. Practic, erau caini vii prinsi in saci, omorati in bataie cu un par sau o kestie de fier, apoi transati, fierti si facuti in tot felul de moduri.....Bineinteles, ca navele respective erau pline cu filipinezi, chinezi si alte natii adiacente.....Probabil ca ar fi nevoie de un alt post in legatura cu randurile de mai jos, dar crede-ma ca, datorita cainilor vagabonzi si a faptului ca am fost atacata de mai multe ori, pana m-am trezit intr-o buna zi, cu coltii unui caine infipti in tivul de la pantaloni, am dezvoltat o fobie fata de ei. Pur si simplu, am ajuns sa ocolesc poate, portiuni intregi de drum din cauza unui simplu caine, indiferent cat de pasnic ar fi acesta. In Vama Veche, am ajuns sa-mi rog prietenii sa mergem pe plaja cu masina, desi am fi ajuns lejer in 10 minute la pas, doar pentru ca am facut eu o criza de panica, datorita a 3 caini, care ne-au intampinat pe drum. Si, culmea, erau foarte prietenosi, obisnuiti cu oamenii, nici macar nu ne-au latrat, dar eu continuam sa tremur toata de teama. Insa, asta e cu totul alta discutie :)

Govor Cristina (after-the-summer-rain) spunea...

Sper ca realizati ca aceasta persoana doar doreste sa-si verse violenta pe niste animale .... pentru ca ar fi foarte grav daca si-ar varsa-o pe oameni .. este genul care a omorat orice vietate in copilarie !
Cat despre cainii comunitari ... in 29 de ani de viata nu m-a agresat nici un caine .. rezolvarea a fost si este inca foarte simpla.. sterilizati caini si nu se mai inmultesc .. s-a facut atat de mult tam-tam pe seama lor dar nu era nici o cruzime sa fie sterilizati...
Despre adoptie .. stiu ca este foarte greu pt romani sa aiba un caine maidanez .. pt ca romanii, intr-o majoritate covarsitoare, sunt si snobi.. si "iubesc" doar animalele de "rasa"..

adrian popa spunea...

eu zic ca nu vorbea serios

Dumnezeule... spunea...

Mie nu mi se pare deloc amuzant... Amuzant pentru mine ar fi sa fac fix acelasi lucru cu oameni de doi bani, paraziti, oameni daunatori societatii, speciei... oameni ca acestia carora li se pare amuzant un asemenea articol pentru ca asa stim noi romanii...sa ii facem pe retardatii mintali sa se simta chiori in lumea orbilor. Noi crestem si alaptam la sanul nostru scursurile societatii, noi le dam aripi, ii facem cunoscuti nu prin valoare... ci prin grotesc... Felicitari!Frumosi copii se nasc din voi!

M 7 spunea...

De acord! de acord cu.. "sa dam primaria capitalei in judecata"... Se poate conta pe mine :D