miercuri, 23 decembrie 2009

Tears For Fears - Woman In Chains

11 comentarii:

Sly spunea...

This is a favorite of mine.

Merry Christmas and Happy Holidays.

George Colang spunea...

Silvia Maria@ este o melodie care, din pacate, in ziua de azi, nu mai poate fi egalata.

C spunea...

Acum cand timpul sta sa-si împarta trupul intre vechi si nou,
cand colindul isi pregateste cu emotie armoniile,
cand magii strabat distantele pentru clipa cea de taina,

Acum, dupa Sfanta porunca a datinii strabune,
Iti incredintez gandurile frumoase de calde urari de fericire,
sanatate, belsug şi impliniri.
Un Craciun frumos alaturi de cei dragi.

SM.Art spunea...

Craciun Fericit! :]

La Rose Jaune spunea...

Craciun fericit, cu iubire in suflet!

Unknown spunea...

Craciun Fericit:)!Happy holiday:*

LORENA spunea...

Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
Iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
CRACIUN FERICIT!

Jamilla spunea...

O melodie de care uitasem... Multumesc!

sintagma ,tears for fears, imi aduce aminte si mie de niste vremuri ale adolescentei :-)

Mauricia spunea...

La multi ani! Sa fii fericit! Sa ti se implineasca visele cele mai indraznete si mtoate celelalte. Sanatate!

julia spunea...

Un an nou fericit si multat sanatate iti doresc. Ma intorc cu drag pe blogul tau de fiecare data

Anonim spunea...

Inca o melodie superba de la ei...