marți, 2 iunie 2009

Cuvintele sunetului

     Acum te ascult pe tine, intru în raza pianului tău, în lumina deschisă de tine. Sunt sedus de sunetul târziu. Prin muzică ajungi la acel echilibru care îți spune că ești dezechilibrat. În masura în care te lași purtat de valul muzicii, ajungi să capeți experința contradicției tale. Muzica îți spune că ești artist, că animalitatea se ascunde în tine, că destinul nu există, că sorta este o mască obscenă ce nu te lasă să te dezvolți. Acum urc în rând cu fondul sonor care mă aclamă, acum sunt pe scenă, pe scena vieții mele, în deplinătatea potenței de a spune că sunt eu. Prin muzică mă desprind de durerea mea, mă rup de ea, doar pentru a-mi spune că exist cu adevărat. Așa cum lumina se propagă, la fel și muzica ne îneacă cu întunericul nostru, ea ne îndeamnă la noi, la esența enigmatică din noi…


12 comentarii:

oceania spunea...

Intr-adevar, muzica adevarata ne echilibreaza, stimuleaza si armonizeaza toate structurile fiintei, in asa fel incat corpul, mintea si sufletul sa rezoneze perfect. Dar, bineinteles nu e vorba de orice fel de muzica.

Melodia pe care ai ales-o a fost un fundal perfect pentru cuvintele tale.

Oana Emilia spunea...

Ce-am fi noi de n-ar fi muzica...?

Oana Emilia spunea...

Ce-am fi noi de n-ar fi muzica...?

Sorana spunea...

Imagini din sunete.....? :)

George Colang spunea...

@sorana: da, uite ca sunt:))

George Colang spunea...

@wanna: sincer cred ca nu am fi, eu unul nu as rezista, eu unul sunt muzica:)

George Colang spunea...

oceania: normal ca nu este vb de orice fel de muzica:) ms

journal à deux spunea...

muzica e cea mai delicioasa forma de libertate..pour moi..:)

journal à deux spunea...

muzica e cea mai delicioasa forma de libertate..pour moi..:)

KiTTy spunea...

Da, multumesc..probabil ca toti spunem ca este usor dupa ce trecem de el..:)) insa e strsant acum, mai ales cand ai pretentii de la tine. Imi place cum scrii...ti-am citit tot blogul si nu m-am saturat.:) good job.take care

George Colang spunea...

kitty: multumesc, nu stiu cand ai avut timp sa citesti tot:)

Andrada spunea...

Muzica.. eu vad muzica ca pe un soi de transa. Iar cand iesi din transa esti vindecat. Sau poate vindecat e prea mult spus. Esti mai putin nefericit.. Miracolul ei consta tocmai in lipsa dorintei de a o intelege.