vineri, 14 septembrie 2007

Privirea ta

      


      Aproape, când îți văd ochii, știu că-i pentru mine, știu că privirea ta este reală. Plauzibil sau nu, clipa există, ea ne leagă, cât și pentru o secundă. Ce poți face mai repede într-o secundă? Poți fugi cu gândul și cu speranța unei revederi care să aibă, totuși, aceeași intensitate, sau poti realiza că secunda este infinit minimală pentru a realiza ceva. Cu o secundă nu poti face dragoste, dar cu ea poți ajunge acolo. Și…parcă nimic nu se leagă, căci totul e hazard, dar eu tot văd ceva, în acea secundă plină de foc, te văd pe tine. Aș putea spune că imaginația mea a luat foc, sau a fost aprinsă de tine? 

4 comentarii:

laura spunea...

...benzi desenate?
Imi trece prin minte intrebarea "cine a spus ca cele mai mari iubiri dureaza ?"...Sunt unele lucruri pe care le-ai prelungi mai mult decat este posibil, le-ai da un timp infinit in clipa aceea, insa se duc...si traiesti alta...
Mi-am propus ceva, sa iubesc in prezent...sa nu imi pese daca ieri am iubit, sau daca maine am sa iubesc cu aceeasi intensitate...e ideal, dar nu merge, nu?
Dar despre clipa pe care nu vrei sa o traiesti, cea care dureaza mai mult decat te astepti...cand privesti ceea ce nu vrei sa vezi?

George Colang spunea...

citeste - golul implinit. poate gasesti raspunsul acolo:)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

ce poţi face mai repede într-o secundă?..păi o trăieşti şi apoi meditezi...a fost bine, mai vreau să trăiesc încă una...nu a fost bine, vreau să uit...păcat că până ne hotărâm să trăim din nou trece mai mult de o secundă...