joi, 10 septembrie 2009

Ultima clipa

    Am secătuit în adâncul meu şi te-am găsit pe tine. Cel care cerşeşte mai mult este cel care plânge cel mai mult. O să zâmbesc plângând, răninându-mă cu lacrimile mele. De ce lacrimile au darul de a ne face să zâmbim? La fel cum pianul mă împiedică să găsesc paloarea iubirii, tu nu mă laşi să ascult tăcerea muzicii. Aşa că acum o să ne împletim răninându-ne, jucându-ne cu noi, cu darul de a ne mutila unul pe altul. Un dans ce stinge negreşit corporalitatea nevoilor noastre. Te scriu pe tine, te desenez aşa cum numai tu ai putea să o faci: trăind!




*Cred că avem cuvinte şterse…


14 comentarii:

Oana Emilia spunea...

Cuvinte nedormite... asta sunt.

George Colang spunea...

hm...probabil :)

Mauricia spunea...

Te joci cu vorbele. Uneori, asa cum bine zice Wanna, cea perspicace, adormi vorbind si ne faci sa credem, de exemplu, ca lacrimile tale ranesc. Nu-ti cunosti inca lacrimile si e bine asa, poate este inca pea devreme, chiar daca (eu nu am de unde sa stiu) vei fi plans destul. Cu ce te mai joci oare asa de dezinvolt?

Dyna spunea...

Augustana - Sweet and low e mai faină. Dar tu oricum nu ştii nimic.

George Colang spunea...

@Mauricia: cu nimic :)

George Colang spunea...

Dyna@ asa e, eu nu stiu nimic. dar u de unde ai auzit de formatie, daca eu nu stiu nimic? hm?? say it! ;)

Dyna spunea...

Mămică, tu nu ar trebui să probezi nişte cămăşi în loc să-mi răspunzi mie pe blog? Pup!!!

George Colang spunea...

o sa probez si un sacou, ca tot am discutat pe tema asta :))
esti rea ca de obicei! :)

Anonim spunea...

imi place Boston de la Augustana!Mult!

George Colang spunea...

si mie:)

şu spunea...

Lacrimile sunt purificatoare, ne spală sufletul de nevoi. Însă un suflet mutilat cu greu îşi scurge cicatricile.

Domnişoara Cri spunea...

hei mersi:)
am postat 3 astazi:P
celelalte iti plac?
mie mi se pare ca "tarziu" e cam complicata fiindca nu prea se intelege cand vb de el sau de ea,trebuie sa fii f atent:|

clarisa spunea...

sa fi cersetor fara sa-ti poti atinge lacrimile pt ca le simti undeva in suflet calzi dar nu curgatoare.eu plang rar,cand nervii sunt pe punct sa explodeze si numai reusesc sa-i inteleg.in rest nu simt nevoia sa plang din suferinta sau alceva,imi exprim starile sau suferinta prin cuvinte,si apare cate o lacrima doua ca semn de impacare cu mine insumi.

Dana Simionescu spunea...

ai un blog tare fain si interesant