luni, 29 septembrie 2008

Telepopmusik - mathematics

7 comentarii:

Dinny spunea...

Super, am ascultat si mi-amplacut in mod deosebit :)

George Colang spunea...

multumesc dinny:) Telepopmusik_mathematics este printre putinele melodii ''lucrate''. Iubesc modul in care acesti oameni au reusit sa programezeze asa ceva. In mod normal, in cazul unei melodii de genul acesta, iti consumi o tona de neuroni. pacat ca nu este intreaga:( Merita apreciat talentul si maiestria cu care au reusit sa realizeze acest sublim spectacol muzical.

oceania spunea...

pare muzica sferelor. linistitoare si misterioasa in acelasi timp.

George Colang spunea...

ocenia: cam multa cearta pe blogul tau, mai ales la chestia cu ''sfatul'' :) off..si cand te gandesti ca binele meu poate sa fie raul tau. e asa simplu:) multumesc, chiar este muzica sferelor. Tin minte ca in urma cu cativa ani, cand am luat contact cu formatia si implicit cu melodia, am gandit la fel:) muzica sferelor, poate muzica viitorului. intre timp, m am documentat, si am vazut ca nu este chiar asa greu sa faci ceea ce au realizat cei de la telepopmusik.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
George Colang spunea...

daca credeam ca u ai provocat ceva o spuneam pur si simplu. nu aveam retineri. nu am stat departe, pur si simplu am avut o perioada mai incarcata. am aruncat un ochi azi, si atat. oricum, cred ca esti ultima pers din lumea cu care as vrea sa intru in polemica.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.