joi, 18 septembrie 2008

Goo Goo Dolls - Iris



Iris - Goo Goo Dolls

Juan | MySpace Video

11 comentarii:

Anonim spunea...

geo, mi-a placut song-ul. baietii sunt buni in virtuozitalea lor instrumentala . cat despre front-mann-ul grupei - as spune ca timbrul sau vocal este se rasfrange placut asupra auzului. este adanc. la fel mi-au placut si secventele din film . am varsat cateva lacrimi la vremea aceea .

p.s. ma bucura faptul ca ai schimbat photographia . prima ma domina intr-un mod straniu... "usor" inspaimantator. acum descoperi alura filosofului modern. a cugetatorului :))

George Colang spunea...

Iubesc melodia, desi nu mi place sa spun ca prefer un lucru, uite ca am si eu o preferinta. filmul si video sunt mult sub nivelul melodiei. Am impresia ca videoclipul chiar strica un pic piesa:) In fine, dinny mi a zis acelasi lucru, in ceea ce priveste poza, si inca cateva pers:) Dar ce are vechea poza? Oricum sa stii ca era pusa cu un scop acolo,sa vad dk rezista cineva pe blog mai mult de 3 sec, dk facea asta,inseamna ca l intereseaza cu adevarat ceva ce nu este deloc comercial:)

Anonim spunea...

A fost aseara pe Vh1 pe locul 2 in topul celor mai frumoase melodii de dragoste...

George Colang spunea...

The moment of truth in your lies: asa este, am vazut topul mai demult. Sunt suparat, ar fi trebuit sa fie pe locul 1:)Cand am vazut topul, erau 100 de melodii:)

Dinny spunea...

Frumoasa melodie :)

Anonim spunea...

in situatia in care tu esti cel din fotografie - din departe semeni cu leo di caprio :)
de ce o alta fotografie ?

p.s. in cazul in care produtzentu` nu le-a impus acel video-clip - baietii au o latura profund "sentimentala" :)) nu gandesti ? si tu esti la fel . te banuiesc eu :) putin !

George Colang spunea...

este clar ca a fost impus acel clip! banuiesti bine, pe langa faptul ca ma citesti bine:) oricum piesa ramane in istorie!

Anonim spunea...

scrie mai des geo . mai mult decat atat. mai mult decat de cele 2-ori pe saptamana . ma alarmeaza in "consistenta" blogosfera asta .incepe sa nu ma mai satisfaca `telectual !

George Colang spunea...

nu pot sa scriu de dragul blogului:) o sa scriu cand o sa simt. multumesc ptr incurajari

crazysoare spunea...

:) una din melodiile mele preferate !!! am cautat postul Autoportret , nu l -am gasit , poate am mai mult noroc data viitoare :P . Evident ca nu ma refeream in nici intr-un caz la posturi cu detalii din viata ta personala , ci - "printre randuri" - la afirmarea (si impartasirea) unor valori , unor emotii , unor sentimente puternice altele decat proiectiile superficiale asupra elementelor enervante din exterior (a nu se intelege ca nu -mi place cum scrii :)doar ca eram curioasa de mai mult :))

George Colang spunea...

Crazysoare@ daca scrii in google autoportret gasesti...in schimb, articolele mai vechi sunt destul de clarificatoare. cu siguranta daca vei cauta, vei gasi ceva...