marți, 14 decembrie 2010

Închide ochii şi intră în lumea mea

    
     Aici, în lumea mea, vom învăţa să ne ţinem de mână. Aici, în lumea, ne vom certa cu zâmbete şi minciuni frumoase. Ne vom purta precum iarba dusă de vânt, agale şi totuşi apăsat, aşa vom învăţa ce este iertarea, ce este tăcerea şi zgomotul din ea, aşa vom desena cu gânduri simple, pline de patos şi foc. Aici, în lupta dintre himere, în cazanul fiert cu vin şi miros de scorţişoară, vom cânta şi ne vom îmbăta cu noi. Trupurile vor fi note pierdute de pian, corpul tău va fi făcut doar pentru mine, se va purta ca la el acasă doar în prezenţa mea. Aici, chiar aici, în farmecul crescând şi avid de eros, ne vom picta în culori, în mii de culori şi nuanţe. În lumea mea, draga mea, va fi lumea ta, de fapt, lumea ta va fi fiind lumea mea şi tot aşa. Nu vreau nimic mai mult, impropriu spus a vrea, căci, dacă vrei, falsifici, dar să lăsăm asta acum, hai să ne trezim din somnul nostru şi să ne înecăm cu noi, cu trupurile şi focul nostru, să ne încălzim şi să ne cuibărim tot în noi, să murim în noi, chiar să ne răscolim în noi, dar să trăim cu foc şi tremur!


Ascultă  muzica mea

12 comentarii:

Chatelaine spunea...

Un foarte frumos amalgam de cuvinte...am simtit pentru o secunda,in nari,mirosul vinului fiert cu scortisoara :),doar este iarna,nu? si cat de bine ar fi ca lumea de care spui,sa fie si reala! Pe zi ce trece,ma simt tot mai privata de ceea ce este frumos,de ceea ce este bun,de ceea ce este uman...este de ajuns sa privesc chipurile semenilor si sa vad intiparite pe ele realitatea...si nu mai spun nimic!Doar ca vin Sarbatorile si ne vom bucura (??)de ele...
Toate cele bune!

Pifuneata spunea...

@offshore ai transmis emotie prin randurile tale:*

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Foarte frumoasă lumea ta. Pentru câteva clipe poţi uita de lumea grăbită de dincolo de ea şi îţi aminteşti să visezi. E ca o poveste.

Sărbători fericite şi pline de magie îţi doresc şi eu!

Madalina spunea...

Emotinanat;) Frumoasa lume, de vis... este placut sa vezi ca exista totusi si barbati visatori;) tine-o tot asa:*

Andrei Colonescu spunea...

Why don't you buy a domain ?

George Colang spunea...

Castelana@ Multumesc!

Pifuneata@ E bine daca am reusit!

Sandrina@ Lumea nu e reala, din pacate.


Andrei Colonescu@ te astept pe http://aporia.ro/

George Colang spunea...

Madalina@ Cred ca toti suntem visatori, numai ca nu o lasam sa se vada...

Lucica ♥ spunea...

ce frumos scrii / descrii ceea ce simti !!!!

Zina spunea...

Imi place muzica ta ! Imi permiti sa postez cate o melodie care sa insoteasca articolele de pe blogul meu, Noua abordare a lecturii ? Fireste ca voi trimite si un link aici. Succes mai departe !

George Colang spunea...

Lucica@ Multumesc> te mai astept pe aici:)

George Colang spunea...

Zina@ Cu cea mai mare placere, poti folosi toate piesele mele:)

Zina spunea...

Multumesc foarte mult !